CFDer er komplekse finansielle instrumenter og innebærer en høy risiko for å tape penger raskt på grunn av giring. 76% av ikke-profesjonelle kunder taper penger når de handler CFDer med denne tilbyderen. Du bør overveie hvorvidt du forstår hvordan CFDer fungerer og om du har råd til å ta den store risikoen for å tape pengene dine.

Tilsynsmyndighet:

Skilling Ltd er autorisert og regulert av Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC) med CIF lisens No. 357/18

Fortsett

Skilling (Seychelles) Ltd, er autorisert og regulert av the Financial Services Authority (FSA) under lisens No. SD042

Selskapsnyheter

Skilling øker utvalget til 36 krypto-CFDer

Company—News-Tezzos-Terra-Solana.png

Skilling lanserer Solana, Terra og Tezos, og øker utvalget til 36 CFDer på kryptovaluta

Skilling har utvidet sitt Krypto-tilbud til 36 instrumenter ⁠fra 22. september, med det siste tillegget som er 3 av verdens mest fremtredende krypto-innovasjoner: Solana, Terra og Tezos. Dette gjør Skilling's utvalg av Krypto CFDs til det mest omfattende tilbudet i markedet.

Solana - en innovativ Blockchain som gir Ethereum et kappløp om pengene.

For tiden er den syvende største kryptovalutaen med en markedsverdi på $39,34 milliarder, * Solana er et raskere og billigere alternativ til Ethereum, og på grunn av dette har det sett en eksplosiv vekst i apper som er bygget på sin blockchain.

Terra - Terra Luna er verdens største dual-token-plattform.

Rangerte som den 12. største kryptovalutaen, med en markedsverdi på $13,87 milliarder. *Nettverket bruker to tokens med forskjellig bruksområde; Luna og Fiat-Pegged Stablecoins, som sammen opprettholder prisstabiliteten.

Tezos - de "smarte pengene" for desentralisert finans (DeFi).

En åpen kildekode, som adresserer en rekke utfordringer med etablerte kryptovalutaer, inkludert energieffektivitet og skalerbarhet i Blockchain.

** CoinMarketCap.*

De nye valutaene kommer som en del av Skilling's kontinuerlige utvikling av sin Krypto CFD-produktbase, som alltid tilpasses kundenes behov og større trender i Krypto-markedet.

Disse nye kryptovalutaene Solana, Terra, TEZOS er blant de med best utvikling i 2021 og er nå tilgjengelig hos Skilling for handel.

• Hovedpunkter
  • Tilgjengelig på Ctrader og Skilling Trader
  • Giring 2: 1
  • Maks eksponering per konto 5000 USD.
  • Maks handels størrelse 1000 USD
  • Trading 24/7

Trade Krypto.

text in italicIkke investeringsrådgivning. Tidligere resultat er ikke en garanti for fremtidige resultater. Ansvarsfraskrivelse: Trading i kryptovalutaer er ikke tilgjengelig for ikke-profesjonelle kunder i Storbritannia og Kina.