CFD är komplexa instrument och har en hög risk att förlora pengar snabbt på grund av hävstång. 75% av icke-professionella kunder förlorar pengar när de handlar med CFD med denna leverantör. Du bör överväga om du förstår hur CFD fungerar och om du har råd att ta den stora risken att förlora dina pengar.

75% av icke-professionella kunder förlorar pengar när de handlar CFD hos den här leverantören.

Tillsynsmyndighet:

Skilling Ltd regleras av Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC) under CIF-licens nr 357/18

Fortsätt

Skilling (Seychelles) Ltd är auktoriserad och reglerad av Financial Services Authority (FSA) under licensnummer SD042

Fortsätt
Företagsnyheter

Skilling lanserar 6 fan tokens

Screenshot 2021-09-20 at 13.00.44.png

Skilling lanserar 6 fan tokens

Skilling har lagt till CFD:er på 6 fan tokens till sitt branschledande paket med krypto-CFD:er. Kunder kan nu vara mer än bara fotbollfans och njuta av att handla fan tokens från världens bästa fotbollsklubbar.

Det nyligen undertecknade avtalet av Lionel Messis flytt till PSG var ett ytterligare stort steg framåt för kryptovalutor eftersom affären inkluderade en flyttavgift som delvis betalades med fan tokens - vilket ytterligare stärker att kryptovalutor blir allt vanligare som betalningsmedel. Some ett resultat, har Skilling nu lagt till denna nya och innovativa form av kryptovaluta.

Tillsammans med den senaste lanseringen av Chiliz krypto-CFD kan kunder nu handla PSG, Juventus, Atletico Madrid, Roma, AC Milan, Barcelona CFD på fan token hos Skilling.

Handla fan tokens hos Skilling idag.

Friskrivningsklausul: Trading med kryptovalutor är inte tillgänglig för icke-professionella kunder i Storbritannien och Kina.