CFD är komplexa instrument och har en hög risk att förlora pengar snabbt på grund av hävstång. 80% av icke-professionella kunder förlorar pengar när de handlar med CFD med denna leverantör. Du bör överväga om du förstår hur CFD fungerar och om du har råd att ta den stora risken att förlora dina pengar.

80% av icke-professionella kunder förlorar pengar när de handlar CFD hos den här leverantören.

Tillsynsmyndighet:

Skilling Ltd regleras av Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC) under CIF-licens nr 357/18

Fortsätt

Skilling (Seychelles) Ltd är auktoriserad och reglerad av Financial Services Authority (FSA) under licensnummer SD042

Fortsätt
Företagsnyheter

15 NYA kryptovalutor, nu tillgängliga för trading!

20012022-new-cryptos-company-news.png

Lanseringen av några av de mest populära kryptoprodukterna ger dig chansen att dra nytta av kommande marknadsrörelser samtidigt som du drar fördel av företagets konkurrenskraftiga priser. Följande nya och efterlängtade kryptovalutor har nu lagts till Skillings sortiment:

Skilling tillkännagav också nyligen lanseringen av vår nya kontotyp utan hävstång, där kryptovalutor kan även handlas utan ränteavgift (swap) under 30 dagar (Positioner som innehas längre än 30 dagar kommer att debiteras en administrativ avgift.)

Med överlägsna handelsvillkor på krypto CFD:er, inklusive snäva spreadar och en transparent prisstruktur, kan du dra fördel av Skillings konkurrenskraftiga handelsvillkor... oavsett vilka kryptovalutor du föredrar att handla.

Observera att kryptovalutaprodukter inte erbjuds till kunder i Storbritannien eller Kina. Handel med kryptovalutor är föremål för hög marknadsrisk.